قرآن وسائینس سا ئینس گواه حقیقت قرآن مجید شده متن رامطالعه کنید.
نقل صحیح البخاری به دری
¯²{{{{²¯¯²{{{{²¯¯²{{{{²¯¯²{{{{²¯
دقـت :خارج ازمتن احادیث مبارک است: 1) این آدرس صفحات شـرح تفـسـیری آیـات مـُبـارک را بـاز میکنـداُمـیـد که استفاده شود: |«ــــکلِک| می توان از شرح تفسیر شریف نیز استفاده کرد. برای این کار:قرآن کریم ( اسم سوره ونمبرآیه را درکلکینچه ها آورده ، بعد اول بالای کلمۀ « نمایش »« کلِک » نمائید ، آیه و ترجمۀ همان آیۀ مبارک ظاهر می شود وثانیأ بالای کلمۀ « تفسیر » که درآغاز آیه است « کلِک » نمائید ، تفسیر همان آیۀ مبارک نیز ظاهر می شود). 2) اگـر قبل از مـطـالعـۀ کتاب 35 سـَلـَم، مـُحتوای مـُکمل این آدرس، دقـیقأ مـلا حـظه شود، « انشاءالله » کـه ذوق وعلاقۀ شـُمارا به حفظ محتوای همه احـادیـث مـُبارک پـیغـمبـرخـدا(صلی الله علیه وآلـه وسلم)هرچه زیادتر ومـستحکم ترمینماید.« به اُمید رحمـت بی مـُنتهای خــُداونـد مـُتـعـال «ج» ». آدرس «کـلـِک » گـرددـــــــــ»م تـبـرُکـاتیکه از پـیغـُمـبرخـُدا(ص)بـاقی مـانـده|«ــکلِک! 4 ) با ملاحظۀ این آدرس ا ُمـیـد و اشـتـیاق شـدیـد مـارابه داخـل شدن بـهـشت هـرچه قـوی تر مـینماید « خــُداونـد مـُتـعـال ایـن نعـمت جـاودان را نـصِیـب هـمه خـواهـران وبـرادران مـُسُلمان کـُنـد»( ترجمۀ آیات مبارک آن بعدأ حاضر میشود «انشاءالله ». مـُژده هـا ی قـُرآن مجـیـد از نـعـمـت هـای جـنـت| کلِک ـــ»| 5) میـتوان با بازکردن یکی ازاین سه آدرس ، ذکر اسماءالحـُسنی مـُبارک را شنید، دید ومعنی وفضیلت هـر نـام خــُداونـد مـُتـعـال «ج» را تلاوت ، حفظ وثواب جاودانه را « انشاءالله »نصیب شد. http://www.ustadfaizi.com/shukr%201pdf.pdf ¯²{{{{²¯¯²¯ ¯²¯¯²{{{{²¯ کتاب [35]:سـَلـَم «صحیح البخاری شریف» ¯²{{{{²¯¯²¯آغازکتاب سَلـَم 35¯²¯¯²{{{{²¯ . بـاب [1 ]: سـَلَـَـم درپــیـمـانـۀ مـعـلـوم ( 1049 ) ـــ ازابـن عـبـاس ( رضی الـله عـنهما) روایت است که گفت : پـیغـمبـرخـدا(صلی الله علیه وآلـه وسلم) به مــدیــنـه آمده، ومـردُم درمقابل مـیـوه ، برای یـک سـال ودو سـال پـول پـیـشکی مـیدادند،[ درین زمینه ] فـرمُـود نـد: ﴿ کـسـیـکـه مـقـابـل خــُرمـا پـول پـیـشـکـی مــیـدهـد، در مـقـابـل پــَیمــانـۀ مـعـلـوم ، ووزن مـعـلـوم بـدهــد﴾. حدیث نبوی« ص» کتاب سـَلـَم . (رواءالبخاری 2239 ) . بـاب [2 ]: سـَلَـَـم در چـیزیکه اصـلش درنزد شخص مو جود نیست ( 1050 ) ـــ ازابـن ابـی ا َو فـَی ( رضی الـله عـنهما) روایت است که گفت : مایان درزمان پـیغـمبـرخـدا(صلی الله علیه وآلـه وسلم) وزمان ابـو بـکـر وعــُمـر رضی الـله عـنهمادرگـندُم ،جـو ، کـِشـمـِش وخــُرمـا پـول پـیـشـکـی مــیـدادیـم. حدیث نبوی« ص» کتاب سـَلـَم. (رواءالبخاری2243 ،2242 ) ( 1051 ) ـــ و از ابـی ا َو فـَی ( رضی الـله عـنه) روایت دیگری آمده است که گفت : به زراعت کاران اهـل شـام درمقابل گـندُم ،جـو ، وروغـن به پــَیمــانـۀ مـعـلـوم ، ووزن مـعـلـوم پـول پـیـشـکـی مــیـدادیـم. کـسی گفت :این معامله راباکسانی میکردید که اصل مال نزد شان موجود بود؟ گفت : ازانها درین مورد پرسان نه میکردیم . حدیث نبوی« ص» کتاب سـَلـَم. (رواءالبخاری2259 ) ¯²{{{{²¯¯²¯ختم کتاب سَلـَم 35¯²¯¯²{{{{²¯
|